Vastgoedcongres wordt hybride georganiseerd
Keuze uit on-site of virtuele deelname
Een toenemende stedelijke bevolking, gewijzigde woonwensen, significante effecten van klimaatverandering en de naweeën van de coronapandemie vereisen de nodige aanpassingen aan onze woonmarkt. Welke nieuwe woonmodellen en woonvormen passen hierbij? Welke technologische en digitale oplossingen dragen bij aan de noodzakelijke transitie op het gebied van energie, mobiliteit en leefbaarheid? En hoe kunnen vastgoedprofessionals consumenten- en toekomstgericht ondernemen in een competitieve markt?
Wat kost een ticket? (Excl. btw)
On-site
Virtueel
Fonds 323: gratis voor rechthebbenden*
*Voor rechthebbende Fonds 323 werknemers en werkgevers zijn de gebruikelijke voorwaarden van toepassing. In geval van problemen bij inschrijving, contacteer je sectorconsulent via info@fonds323.be.
Betaal via de KMO-portefeuille en bespaar tot 30% van het inschrijvingsgeld!
VIVO is als vormingsverstrekker erkend door de Vlaamse overheid voor betaling via de KMO-portefeuille. Dankzij deze erkenning krijg je als ondernemer 20% tot 30% terugbetaald van je inschrijvingsgeld voor het Vastgoedcongres.
Let op: Dien jouw aanvraag in binnen de 14 dagen na het Vastgoedcongres via https://www.vlaio.be/nl/subsidies-financiering/kmo-portefeuille
VIVO-erkenningsnummer: DV.O105122
Het Vastgoedcongres is goed voor 4 BIV-erkende vormingsuren.
Covid safe Vastgoedcongres
Het Vastgoedcongres volgt de geldende maatregelen voor publieksevenementen. Op dit moment geldt code geel.
- In elke ruimte zijn er CO2 meters voorzien en wordt er voor voldoende ventilatie gezorgd. Indien je je ziek voelt – ook bij milde symptomen van een verkoudheid of koorts – blijf dan zeker thuis.
Plan je reis op voorhand
Het Flanders Meeting & Convention Center bevindt zich naast het Centraal Station, in het hart van Antwerpen. Het openbaar vervoer brengt je moeiteloos naar het Vastgoedcongres. Plan je treinrit. Kom je toch liever met de auto? Er zijn tal van parkeermogelijkheden in de buurt.
E-ticket
Voor een vlotte toegang werken we met e-tickets. Hou dus goed je mailbox (én spamfolder) in de gaten!
De e-tickets worden verstuurd op 16 maart omstreeks 10u00. Op 17 maart omstreeks 16u ontvangt iedere deelnemer nog een reminder van zijn e-ticket.
Download zeker jouw afbeeldingen om de geldige barcode te kunnen afdrukken of te tonen aan de ingang op 18 maart.
Netwerken
Om je te helpen de meest interessante partners en deelnemers te ontmoeten, maken we ook dit jaar gebruik van het virtueel event platform. Zo mis je geen enkele kans om te netwerken! Je krijgt toegang tot dit virtueel event platform via je e-ticket.